Publication detail

Aplikace výsledků European Social Survey a Schwartzových hodnotových orientací v oblasti reklamy

Original Title

Aplikace výsledků European Social Survey a Schwartzových hodnotových orientací v oblasti reklamy

Czech Title

Aplikace výsledků European Social Survey a Schwartzových hodnotových orientací v oblasti reklamy

Language

cs

Original Abstract

Příspěvek se zabývá hodnotovými orientacemi v evropské společnosti. Vychází z konceptu Shaloma Schwartze, jehož využívá od roku 2002 i European Social Survey. Příspěvek se zaměřuje zejména na aplikaci metodiky Shaloma Schwartze a European Social Survey do oblasti marketingu a reklamy.

Czech abstract

Příspěvek se zabývá hodnotovými orientacemi v evropské společnosti. Vychází z konceptu Shaloma Schwartze, jehož využívá od roku 2002 i European Social Survey. Příspěvek se zaměřuje zejména na aplikaci metodiky Shaloma Schwartze a European Social Survey do oblasti marketingu a reklamy.

BibTex


@inproceedings{BUT88824,
  author="Ludmila {Navrátilová}",
  title="Aplikace výsledků European Social Survey a Schwartzových hodnotových orientací v oblasti reklamy",
  annote="Příspěvek se zabývá hodnotovými orientacemi v evropské společnosti. Vychází z konceptu Shaloma Schwartze, jehož využívá od roku 2002 i European Social Survey. Příspěvek se zaměřuje zejména na aplikaci metodiky Shaloma Schwartze a European Social Survey do oblasti marketingu a reklamy.",
  address="VUT v Brně, Fakulta podnikatelská",
  booktitle="International workshop for PhD students",
  chapter="88824",
  howpublished="electronic, physical medium",
  institution="VUT v Brně, Fakulta podnikatelská",
  year="2011",
  month="november",
  pages="1--6",
  publisher="VUT v Brně, Fakulta podnikatelská",
  type="conference paper"
}