Publication detail

MSP v Bulharsku a zhodnocení jejich marketingových aktivit v hlavním městě Sofii

Original Title

MSP v Bulharsku a zhodnocení jejich marketingových aktivit v hlavním městě Sofii

Czech Title

MSP v Bulharsku a zhodnocení jejich marketingových aktivit v hlavním městě Sofii

Language

cs

Original Abstract

Každá země má svou národní image, prostřednictvím které se představuje svým zákazníkům. Statisticky je dokázáno, že každá země má více malých a středních podnikatelů než těch velkých. Pokud se budeme bavit o MSP v České republice, je velice pravděpodobné, že každý z nás si umí představit, jak české podniky komunikují s širokou veřejností. Obdobně toto funguje i v případě našich sousedů a v některých dalších zemích západní Evropy. Avšak jen málokdo z nás si dokáže představit současný stav na východě Evropy, který je od střední a západní Evropy odlišný. Nástin současné situace na východě přináší tato studie provedená na MSP v hlavním městě Bulharska, v Sofii.

Czech abstract

Každá země má svou národní image, prostřednictvím které se představuje svým zákazníkům. Statisticky je dokázáno, že každá země má více malých a středních podnikatelů než těch velkých. Pokud se budeme bavit o MSP v České republice, je velice pravděpodobné, že každý z nás si umí představit, jak české podniky komunikují s širokou veřejností. Obdobně toto funguje i v případě našich sousedů a v některých dalších zemích západní Evropy. Avšak jen málokdo z nás si dokáže představit současný stav na východě Evropy, který je od střední a západní Evropy odlišný. Nástin současné situace na východě přináší tato studie provedená na MSP v hlavním městě Bulharska, v Sofii.

BibTex


@proceedings{BUT75651,
  author="Jitka {Veselá} and Petra {Koudelková}",
  title="MSP v Bulharsku a zhodnocení jejich marketingových aktivit v hlavním městě Sofii",
  annote="Každá země má svou národní image, prostřednictvím které se představuje svým
zákazníkům. Statisticky je dokázáno, že každá země má více malých a středních podnikatelů
než těch velkých. Pokud se budeme bavit o MSP v České republice, je velice pravděpodobné,
že každý z nás si umí představit, jak české podniky komunikují s širokou veřejností. Obdobně
toto funguje i v případě našich sousedů a v některých dalších zemích západní Evropy.
Avšak jen málokdo z nás si dokáže představit současný stav na východě Evropy,
který je od střední a západní Evropy odlišný. Nástin současné situace na východě přináší
tato studie provedená na MSP v hlavním městě Bulharska, v Sofii.",
  address="Vysoké učení technické v Brně",
  chapter="75651",
  institution="Vysoké učení technické v Brně",
  year="2011",
  month="november",
  pages="1--5",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně",
  type="conference proceedings"
}