Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
CHALUPSKÝ, V.
Original Title
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
English Title
Customer satisfaction audit
Type
book
Language
Czech
Original Abstract
Teze habilitační práce obsahují pojednání o marketingovém auditu, zejména se zaměřením na oblast spokojenosti zákazníků a výsledky výzkumu v této oblasti. Součástí publikace jsou doporučení, jak pro oblast firemního managementu, tak pro další rozvoj výuky marketingu na FP VUT v Brně.
English abstract
Submitted thesis deals with marketing audit, especially with customer satisfaction audit. Result of research on this topic are presented here, too. The recommendations both to firm´s management and to further development of marketing courses at BMF, UT Brno are presented as well.
Key words in English
markeitn audit, customer satisfaction, sustainable competitive advantage
Authors
Released
1. 1. 2001
Publisher
Vysoké učení technické v Brně
Location
Brno
ISBN
80-214-2005-7
Edition
vědeck spisy VUT v Brně
Pages count
45
BibTex
@book{BUT61331, author="Vladimír {Chalupský}", title="Marketingový audit spokojenosti zákazníků", year="2001", publisher="Vysoké učení technické v Brně", address="Brno", series="vědeck spisy VUT v Brně", pages="45", isbn="80-214-2005-7" }