Publication detail

Marketingový audit spokojenosti zákazníků

CHALUPSKÝ, V.

Original Title

Marketingový audit spokojenosti zákazníků

English Title

Customer satisfaction audit

Type

book

Language

Czech

Original Abstract

Teze habilitační práce obsahují pojednání o marketingovém auditu, zejména se zaměřením na oblast spokojenosti zákazníků a výsledky výzkumu v této oblasti. Součástí publikace jsou doporučení, jak pro oblast firemního managementu, tak pro další rozvoj výuky marketingu na FP VUT v Brně.

English abstract

Submitted thesis deals with marketing audit, especially with customer satisfaction audit. Result of research on this topic are presented here, too. The recommendations both to firm´s management and to further development of marketing courses at BMF, UT Brno are presented as well.

Key words in English

markeitn audit, customer satisfaction, sustainable competitive advantage

Authors

CHALUPSKÝ, V.

Released

1. 1. 2001

Publisher

Vysoké učení technické v Brně

Location

Brno

ISBN

80-214-2005-7

Edition

vědeck spisy VUT v Brně

Pages count

45

BibTex

@book{BUT61331,
  author="Vladimír {Chalupský}",
  title="Marketingový audit spokojenosti zákazníků",
  year="2001",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně",
  address="Brno",
  series="vědeck spisy VUT v Brně",
  pages="45",
  isbn="80-214-2005-7"
}