Publication detail

Strategický marketing

CHALUPSKÝ, V., HAJKR, J., HOFFMANN, P.

Original Title

Strategický marketing

English Title

Strategic marketing

Type

course reader

Language

Czech

Original Abstract

Tento studijní materiál poskytuje studentům širokou škálu poznatků z oblasti marketingové strategie. Jde o propraovaný manuál pro předmět Strategický marketing, slouží jako vstupní ifnormace pro marketingovou simulaci The Global Marketplace.

English abstract

This study material gives students a wide spectrum of information from the area of marketing strategy. It is well-thought-out material for Strategic marketing course, there are informations necessary for marketing simulation The Global Marketplace

Key words in English

Marketing strategy, marketing simulation, The Global Marketplace

Authors

CHALUPSKÝ, V., HAJKR, J., HOFFMANN, P.

Released

1. 1. 2002

Publisher

Vysoké učení technické v Brně

Location

Brno

ISBN

80-80-214-2201-

Pages count

100

BibTex

@misc{BUT58926,
  author="Vladimír {Chalupský} and Josef {Hajkr} and Přemysl {Hoffmann}",
  title="Strategický marketing",
  year="2002",
  pages="100",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně",
  address="Brno",
  isbn="80-80-214-2201-",
  note="course reader"
}