Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
CHALUPSKÝ, V., HAJKR, J., HOFFMANN, P.
Original Title
Strategický marketing
English Title
Strategic marketing
Type
course reader
Language
Czech
Original Abstract
Tento studijní materiál poskytuje studentům širokou škálu poznatků z oblasti marketingové strategie. Jde o propraovaný manuál pro předmět Strategický marketing, slouží jako vstupní ifnormace pro marketingovou simulaci The Global Marketplace.
English abstract
This study material gives students a wide spectrum of information from the area of marketing strategy. It is well-thought-out material for Strategic marketing course, there are informations necessary for marketing simulation The Global Marketplace
Key words in English
Marketing strategy, marketing simulation, The Global Marketplace
Authors
Released
1. 1. 2002
Publisher
Vysoké učení technické v Brně
Location
Brno
ISBN
80-80-214-2201-
Pages count
100
BibTex
@misc{BUT58926, author="Vladimír {Chalupský} and Josef {Hajkr} and Přemysl {Hoffmann}", title="Strategický marketing", year="2002", pages="100", publisher="Vysoké učení technické v Brně", address="Brno", isbn="80-80-214-2201-", note="course reader" }