Publication detail

Strategický marketing

CHALUPSKÝ, V., HAJKR, J., HOFFMANN, P.

Original Title

Strategický marketing

Czech Title

Strategický marketing

Language

cs

Original Abstract

Tento studijní materiál poskytuje studentům širokou škálu poznatků z oblasti marketingové strategie. Jde o propraovaný manuál pro předmět Strategický marketing, slouží jako vstupní ifnormace pro marketingovou simulaci The Global Marketplace.

Czech abstract

Tento studijní materiál poskytuje studentům širokou škálu poznatků z oblasti marketingové strategie. Jde o propraovaný manuál pro předmět Strategický marketing, slouží jako vstupní ifnormace pro marketingovou simulaci The Global Marketplace.

Documents

BibTex


@misc{BUT58926,
  author="Vladimír {Chalupský} and Josef {Hajkr} and Přemysl {Hoffmann}",
  title="Strategický marketing",
  annote="Tento studijní materiál poskytuje studentům širokou škálu poznatků z oblasti marketingové strategie. Jde o propraovaný manuál pro předmět Strategický marketing, slouží jako vstupní ifnormace pro marketingovou simulaci The Global Marketplace.",
  address="Vysoké učení technické v Brně",
  chapter="58926",
  institution="Vysoké učení technické v Brně",
  year="2002",
  month="january",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně",
  type="course reader"
}