Publication detail

Inovace laboratorních úloh v předmětu Digitální integrované obvody

Original Title

Inovace laboratorních úloh v předmětu Digitální integrované obvody

Czech Title

Inovace laboratorních úloh v předmětu Digitální integrované obvody

Language

cs

Original Abstract

Článek se zabývá inovací laboratorních úloh v předmětu Digitální integrované obvody. Cílem bylo rozšíření stávajících úloh o úlohy využívající moderní měřicí přípravky. Inovované laboratorní cvičení bylo koncipováno maximálně prakticky tak, abychom studentům nepředali pouze teoretické poznatky, ale také bližší kontakt s experimentálním laboratorním prostředím. Ukazuje se, že dnešní studenti nejvíce postrádají právě experiment a prakticky zaměřený přístup výuky. Nově koncipované cvičení umožní budoucím inženýrům osvojit si lépe praktické zkušenosti a návyky z práce v laboratoři, které jsou pro praxi elektroinženýra nezbytností. Rozdílné vstupní znalosti studentů pak kladou zvýšené požadavky na kvalitu výuky.

Czech abstract

Článek se zabývá inovací laboratorních úloh v předmětu Digitální integrované obvody. Cílem bylo rozšíření stávajících úloh o úlohy využívající moderní měřicí přípravky. Inovované laboratorní cvičení bylo koncipováno maximálně prakticky tak, abychom studentům nepředali pouze teoretické poznatky, ale také bližší kontakt s experimentálním laboratorním prostředím. Ukazuje se, že dnešní studenti nejvíce postrádají právě experiment a prakticky zaměřený přístup výuky. Nově koncipované cvičení umožní budoucím inženýrům osvojit si lépe praktické zkušenosti a návyky z práce v laboratoři, které jsou pro praxi elektroinženýra nezbytností. Rozdílné vstupní znalosti studentů pak kladou zvýšené požadavky na kvalitu výuky.

BibTex


@inproceedings{BUT28016,
  author="Pavel {Šteffan}",
  title="Inovace laboratorních úloh v předmětu Digitální integrované obvody",
  annote="Článek se zabývá inovací laboratorních úloh v předmětu Digitální integrované obvody. Cílem bylo rozšíření stávajících úloh o úlohy využívající moderní měřicí přípravky. Inovované laboratorní cvičení bylo koncipováno maximálně prakticky tak, abychom studentům nepředali pouze teoretické poznatky, ale také bližší kontakt s experimentálním laboratorním prostředím. Ukazuje se, že dnešní studenti nejvíce postrádají právě experiment a prakticky zaměřený přístup výuky. Nově koncipované cvičení umožní budoucím inženýrům osvojit si lépe praktické zkušenosti a návyky z práce v laboratoři, které jsou pro praxi elektroinženýra nezbytností. Rozdílné vstupní znalosti studentů pak kladou zvýšené požadavky na kvalitu výuky.",
  address="Novotný",
  booktitle="Sborník Výzkumného záměru",
  chapter="28016",
  edition="prvni",
  institution="Novotný",
  year="2007",
  month="december",
  pages="101--103",
  publisher="Novotný",
  type="conference paper"
}