Publication detail

Nové trendy v marketingu a jejich odraz v procesu zkvalitnění vzdělávání

CHALUPSKÝ, V.

Original Title

Nové trendy v marketingu a jejich odraz v procesu zkvalitnění vzdělávání

English Title

New trends in marketing and its impact on the process of quality development of education

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

V rámci řešení projektu Evropského sociálního fondu "Zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci magisterského studijního programu Ekonomika a management na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně" (CZ.04.1.03/3.2.15.2/0284) probíhá rozsáhlý výzkum, zaměřený na zkušenosti s uplatňováním moderních forem výuky na našich a zahraničních univerzitách. Cílem tohoto projektu je posoudit trendy v oblasti podnikového managementu a v souladu s těmito trendy inovovat vybrané předměty z jednoho z našich studijních programů a navrhnout nové tak, aby tyto po obsahové stránce, ale i po stránce forem výuky, přispívaly ke zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci studia. Prezentovaný příspěvek je jedním z výstupů tohoto projektu.

English abstract

The paper concentrates on a discussion of new trends in marketing education at master courses at BUT. The role of simulation is stressed, positive outcomes as well as weaknesses of this form of education are discussed

Keywords

trendy v marketingu, kvalita výuky, využití simulačních metod ve výuce

Key words in English

new trends in marketing, quality of teaching and learning, use of simulation in teaching/learning process

Authors

CHALUPSKÝ, V.

Released

22. 2. 2007

Publisher

Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích

Location

Tábor

ISBN

978-80-7040-968-8

Book

Nové trendy v marketingu

Edition

EF JČU

Edition number

1

Pages from

38

Pages to

48

Pages count

10

BibTex

@inproceedings{BUT25729,
  author="Vladimír {Chalupský}",
  title="Nové trendy v marketingu a jejich odraz v procesu zkvalitnění vzdělávání",
  booktitle="Nové trendy v marketingu",
  year="2007",
  series="EF JČU",
  number="1",
  pages="38--48",
  publisher="Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích",
  address="Tábor",
  isbn="978-80-7040-968-8"
}