Publication detail

VYUŽITÍ BUSINESS MODELU CANVAS PŘI TVORBĚ MARKETINGOVÉ STRATEGIE

Original Title

VYUŽITÍ BUSINESS MODELU CANVAS PŘI TVORBĚ MARKETINGOVÉ STRATEGIE

Language

sk

Original Abstract

Článok je venovaný možnostiam využitia Business Modelu Canvas v oblasti tvorby marketingovej stratégie. Postupne sa venujeme popisu jednotlivých pojmov v rámci marketingovej stratégie a ďalej aj prostredníctvom tabuľky jednotlivým prvkom modelu Canvas. Na hlavný cieľ je zameraná ďalšia kapitola, ktorá na základe jednotlivých prvkov Business modelu Canvas postupne začleňuje proces tvorby marketingovej stratégie, respektíve popisuje možnosť využtia v smere tvorby stratégie prostriedkami Business Modelu Canvas.

BibTex


@inproceedings{BUT149363,
  author="Simona {Megová} and Ladislav {Pálka}",
  title="VYUŽITÍ BUSINESS MODELU CANVAS PŘI TVORBĚ MARKETINGOVÉ STRATEGIE",
  annote="Článok je venovaný možnostiam využitia Business Modelu Canvas v oblasti tvorby marketingovej stratégie. Postupne sa venujeme popisu jednotlivých pojmov v rámci marketingovej stratégie a ďalej aj prostredníctvom tabuľky jednotlivým prvkom modelu Canvas. 
Na hlavný cieľ je zameraná ďalšia kapitola, ktorá na základe jednotlivých prvkov Business modelu Canvas postupne začleňuje proces tvorby marketingovej stratégie, respektíve popisuje možnosť využtia v smere tvorby stratégie prostriedkami Business Modelu Canvas.",
  address="MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2018",
  booktitle="Recenzovaný sborník příspěvků vědecké interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2018 roč. VIII",
  chapter="149363",
  howpublished="online",
  institution="MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2018",
  year="2018",
  month="june",
  pages="225--231",
  publisher="MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2018",
  type="conference paper"
}