Publication detail

Definování homogenních skupin stakeholderů z hlediska hodnocení jejich vlivu na řízení podniku

Original Title

Definování homogenních skupin stakeholderů z hlediska hodnocení jejich vlivu na řízení podniku

Czech Title

Definování homogenních skupin stakeholderů z hlediska hodnocení jejich vlivu na řízení podniku

Language

cs

Original Abstract

Stávající ekonomické prostředí vytváří vysoce konkurenční tlaky, které se projevují v inovacích, definovaných podnikových strategiích. Konkurenční strategie byla vždy nedílnou součástí rozvoje a uplatnění se na trhu každého podniku. Vedla k naplnění vize společnosti a spokojenosti vlastníků i manažerů. S rostoucí dynamikou podnikatelského prostředí začaly růst i nároky na konkurenční strategie. Tyto konkurenční strategie se zaměřují primárně na zákaznické skupiny. Nicméně se tyto strategie mohou zaměřovat i na aktivity konkurenčního podniku a na proaktivní hledače zahraničních expanzí (Pollard, Simberova, 2008; Koleňák, Koleňáková, 2012).

Czech abstract

Stávající ekonomické prostředí vytváří vysoce konkurenční tlaky, které se projevují v inovacích, definovaných podnikových strategiích. Konkurenční strategie byla vždy nedílnou součástí rozvoje a uplatnění se na trhu každého podniku. Vedla k naplnění vize společnosti a spokojenosti vlastníků i manažerů. S rostoucí dynamikou podnikatelského prostředí začaly růst i nároky na konkurenční strategie. Tyto konkurenční strategie se zaměřují primárně na zákaznické skupiny. Nicméně se tyto strategie mohou zaměřovat i na aktivity konkurenčního podniku a na proaktivní hledače zahraničních expanzí (Pollard, Simberova, 2008; Koleňák, Koleňáková, 2012).

BibTex


@article{BUT102315,
  author="Petra {Šmakalová} and František {Milichovský}",
  title="Definování homogenních skupin stakeholderů z hlediska hodnocení jejich vlivu na řízení podniku",
  annote="Stávající ekonomické prostředí vytváří vysoce konkurenční tlaky, které se projevují v inovacích, definovaných podnikových strategiích. Konkurenční strategie byla vždy nedílnou součástí rozvoje a uplatnění se na trhu každého podniku. Vedla k naplnění vize společnosti a spokojenosti vlastníků i manažerů. S rostoucí dynamikou podnikatelského prostředí začaly růst i nároky na konkurenční strategie. Tyto konkurenční strategie se zaměřují primárně na zákaznické skupiny. Nicméně se tyto strategie mohou zaměřovat i na aktivity konkurenčního podniku a na proaktivní hledače zahraničních expanzí (Pollard, Simberova, 2008; Koleňák, Koleňáková, 2012).",
  address="NEWTON College, a.s.",
  chapter="102315",
  institution="NEWTON College, a.s.",
  number="3",
  volume="IX",
  year="2013",
  month="october",
  pages="164--172",
  publisher="NEWTON College, a.s.",
  type="journal article"
}