Project detail

Porovnání 2D a 3D metod měření pro stanovení rozsahu deformace vozidla

Duration: 01.01.2020 — 31.12.2020

On the project

Pro všechny využívané metody stanovení deformační energie je zapotřebí znát míru deformace, tj. rozsah deformace na vozidle umět kvantifikovat. K tomuto slouží několik známých metod měření hloubky deformace. Každá z metod má svá omezení z hlediska přesnosti, časové náročnosti měření, náročnosti na kvalifikaci obsluhy, či náročnosti finanční. Bude zapotřebí jednotlivé metody měření zrealizovat, porovnat mezi s sebou z hlediska obtížnosti měření a vyhodnocení časové náročnosti, přesnosti měření a náročnosti na kvalifikaci obsluhy.

Mark

ÚSI-J-20-6378

Default language

Czech

People responsible

Moravcová Pavlína, Ing.
- principal person responsible (2020-01-01 - 2020-12-31)
Bradáč Albert, Ing., Ph.D.
- fellow researcher (2020-01-01 - 2020-12-31)

Units

Institute of Forensic Engineering
- (2020-01-01 - 2020-12-31)

Funding resources

Brno University of Technology - Vnitřní projekty VUT
- whole funder (2020-01-01 - 2021-12-31)

Results

MORAVCOVÁ, P.; BUCSUHÁZY, K.; ZŮVALA, R.; BILÍK, M.; BRADÁČ, A. The Comparison of 3D and 2D Measurement Techniques Used for the Analysis of Vehicle Deformation. In Proceedings of the 6th International Conference on Vehicle Technology and Intelligent Transport Systems. SciTePress, 2020. p. 195-202. ISBN: 978-989-758-419-0.
Detail

MIKULEC, R.; TOKAŘ, S.; SULLENBERGER, G. Assessment of personal vehicles side impacts in the Czech Republic. International Journal of Forensic Engineering, 2020, vol. 4, no. 3, p. 214-225. ISSN: 1744-9944.
Detail