Detail publikace

Hodnocení lomové houževnatosti pro železniční dvojkolí

VLACH, B., DLOUHÝ, I., HOLZMANN, M., MATUŠEK, P.

Originální název

Hodnocení lomové houževnatosti pro železniční dvojkolí

Anglický název

Fracture toughness evaluation of steel for railway wheelset

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

V práci je rozebrána a experimentálně ověřena vzájemná korelace hodnot Kq určených na CT-30 tělesech a Charpyho tělesech s trhlinou vyrobených z celistvého železničního kola.

Anglický abstrakt

At present the fracture toughness of solid wheel rims is determined according to UIC conditions through the Kq parametr according to ASTM E 399-90 on CT-30 specimens. For determining of local values of fracture toughness across the wheel rim there is pr

Klíčová slova v angličtině

lomová houževnatost, železniční dvojkolí, vliv tloušťky, rychlost zatěžování, teplota

Autoři

VLACH, B., DLOUHÝ, I., HOLZMANN, M., MATUŠEK, P.

Rok RIV

1999

Vydáno

6. 9. 1999

Nakladatel

Technická univerzita v Košiciach, Slovensko

Místo

Slovensko

ISBN

80-7099-43

Kniha

Physical Metallurgy and Fracture of Materials '99

Strany od

87

Strany do

90

Strany počet

4

BibTex

@inproceedings{BUT312,
  author="Bohumil {Vlach} and Ivo {Dlouhý} and Miloslav {Holzmann} and Petr {Matušek}",
  title="Hodnocení lomové houževnatosti pro železniční dvojkolí",
  booktitle="Physical Metallurgy and Fracture of Materials '99",
  year="1999",
  pages="4",
  publisher="Technická univerzita v Košiciach, Slovensko",
  address="Slovensko",
  isbn="80-7099-43"
}